پنج توصیه به کارمندان دگرباش جنسی

به اشتراک بگذار:

اخیراً گلس دور، یکی از وب سایتهای مطرح استخدام و کاریابی در ایالات متحده ،اولین راهنمای کاریابی اش برای متخصصان دگرباش جنسی را با تمرکز بر اینکه چگونه دگرباشان جنسی میتوانند خود واقعی شان را در محل کار ارائه دهند، منتشر کرده است. تحقیقات نشان می دهد که 46٪ از کارمندان دگرباش جنسی هویت واقعی شان را به همکاران شان نشان نمیدهند. این در حالی است که آشکارسازی برای ایجاد محیطی با تعهد و رضایت شغلی بالای کارکنان ضروری است. سوال اینجاست، چگونه می توان موجب تسهیل آشکارسازی کارمندان دگرباش جنسی در محیط کار شد؟

به دنبال شغلی باشید که پذیرای خود واقعی شما باشد:
هنگام جستجو برای کار ، مهم است که تحقیقات کاملی درباره شرکت ها انجام دهید ، تا درک عمیق تری از ارزشهای سازمانی آنها پیدا کنید. با کارمندان قبلی و فعلی آنهادر مورد تجربه کار برای کارفرمای مورد نظر صحبت کنید. همچنین بررسی های آنلاین از آن کارفرما منتشر شده توسط کارمندان را بخوانید.

در طی مراحل استخدام و در طول مصاحبه، نباید از ارائه شخصیت و هویت واقعی و اصیل تان خودداری کنید. پنهان کردن جنبه هایی از شخصیتی شما که بر دگرباش بودن شما دلالت دارند میتواند موجب فاجعه شود. آیا واقعاً خواهان کار برای شرکتی هستید که برای هویت واقعی شما ارزش قائل نیست؟

یافتن جامعه رنگین کمانی در محل کار:
ایجاد شبکه ای از دوستان رنگین کمانی و متحدین در محیط کار ارزش زیادی دارد. اگر سازمان شما دارای گروه منابع انسانی دگرباشان جنسی نیست ، می توانید یکی از کسانی باشید چنین گروهی را تاسیس میکند. در مورد امکان مشارکت بین سازمان شما و جشنواره های غرور محلی پرس و جو کنید.

با همکاران خود ارتباط برقرار کرده و به آنها آموزش دهید:
در فرایند ایجاد محیط کاری شمول پذیر و متنوع، در مورد نحوه و کیغیت آموزش شمول پذیری به کارمندان تحقیق کنید. آیا سرفصل های آموزشی در رابطه با شمول پذیری ارائه شده در شرکت و یا سازمان محل کار شما به روز است؟ با کارفرمای خود در مورد اصلاحات پیشنهادی و لزوم پیشرو بودن سرفصل های آموزشی فعلی، گفت و گو کنید.

قوق خود آگاه باشید:
درک درست از قوانین اشتغالی که از دگرباشان جنسی محافظت می کنند ضروری است. نشانه های یک محیط غیر فراگیر را شناسایی کنید. راهنمای گلس دور پرسیدن این سؤال ها را توصیه میکند: “آیا کارفرمای شما لزوم عدم تبعیض بر اساس گرایش جنسی و هویت جنسیتی را دستورکار مبارزه علیه تبعیض در محیط کار خود قرار داده است؟” و “آیا در محیط کار فعلی شما، مزایا شامل دگرباشان جنسی میشوند؟” اگر پاسخ این سوال ها را نمی دانید، در مورد پاسخ این سوالات از یک راهبر ارشد مسئول این سیاست ها در سازمان سوال کنید. در صورتی که سازمان شما خط مشی و سیاست های فراگیر ندارد ،به دنبال گزینه های اشتغال جدید باشید

دریافت حمایت از جامعه رنگین کمانی خارج از محیط کار:
ارتباط با جامعه رنگین کمانی خارج از محل کار تان میتواند بسیار مفید باشد. با دیگر دگرباشان جنسی و همچنین متحدان جامعه رنگین کمانی از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. داشتن یک شبکه پر از افراد پشتیبان و سایر متخصصان می تواند در روند جستجوی شغل و به ویژه در جستجوی سازمانی فراگیر برای اشتغال کمک کند. شما می توانید از این روابط برای دریافت مشاوره و راهنمایی شغلی استفاده کنید.

پذیرا و شمول پذیری سازمان ها و شرکت هامهم است و به همان اندازه، شناسایی نشانه های خطر و کسب مهارت های محافظت از حقوق قانونی و فردی به عنوان یک کارمند دگرباش جنسی، از مراحل ابتدایی مصاحبه برای استخدام، تا اشتغال و یا جستجو برای کار جدید ضروری و عدم جدی گرفتن لزوم در نظر گرفتن این نکات میتواند فاجعه بار باشد.

منبع:
https://www.forbes.com/sites/janicegassam/2018/08/23/5-career-tips-for-lgbtq-employees/#61b754ad5791

از فعالیت های ما حمایت کنید:

برای حمایت مالی با کارت های اعتباری از گزینه های زیر استفاده کنید. در صورت تمایل به ارسال مستقیم حمایت مالی توسط سیستم بانکی، از لینک “از فعالیت های ما حمایت کنید!” در زیر استفاده نمایید.

بسته طلایی حمایت مالی از دارما و مارتیا
$100.00
بسته نقره ایی حمایت مالی از دارما و مارتیا
$50.00
بسته برنزی حمایت مالی از دارما و مارتیا
$20.00
🔥5
ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥5

About Author

 
به اشتراک بگذار:

نادیا ذابحی

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر