هفت نکته برای کاریابی فارغ التحصیلان دگرباش جنسی

به اشتراک بگذار:

راهنمای استخدام گلسن ، که با هدف برجسته کردن فرصت های شغلی با “کارفرمایان فراگیر” تهیه شده است، حاوی راه کارهای کاریابی برای فارغ التحصیلان دگرباش جنسی است .

این راهنما ضمن پرداختن به مسائلی مانند لزوم داشتن رویکرد مثبت، دستورالعمل هایی در مورد نحوه تنظیم رزومه کاری و لزوم بررسی کارنامه کاری کارفرما در رابطه با شمول پذیری و حقوق دگرباشان جنسی، شامل دستورالعمل هایی که افراد اغلب هنگام درخواست شغل آنها را نادیده میگیرند، میباشد.

ایمیر اوریلی، مدیر ارشد چندگونگی در محیط کار گلسن معتقد است که همه فارغ التحصیلان ، “از جمله فارغ التحصیلان دگرباش جنسی ” ، به طور ایده آل دوست دارند برای یک کارفرمای “مترقی و فراگیر” کار کنند. او خاطرنشان کرد: “ارزش قائل شدن بی قید و شرط یک کارفرما برای کارمندانش باید به عنوان یک جذابیت اصلی و کاری چیزی باشد که همه متقاضیان کار فعالانه خواهان آن باشند.”

وی گفت: “کارمندان دگرباش جنسی می خواهند برای سازمانی کار کنند که در آن بتوانند خودشان باشند ، جایی که بتوانند پیشرفت کنند و به موفقیت برسند ، و جایی که گرایش جنسی یا هویت جنسیتی آنها کاملاً رعایت و مورد استقبال قرار می گیرد.”

برایان دورکین ، مدیر بخش حقوقی شرکت استخدام منابع انسانی ، در مصاحبه ایی با “متقاضی و کارفرما: هر دو برنده” ، بر اینکه چگونه می توان در این برخوردهای استرس زا ، اطلاعات حیاتی را از متقاضی بدست آورد، تأکید کرد .

وی گفت: “ما روزانه مدت زمان زیادی را با همکاران خود می گذرانیم ، این زمان احتمالاً بیشتر از زمانی است که با هر کس دیگری میگذرانیم. پس در نتیجه برای گذراندن از این زمان طولانی و هدفمند با همکارانمان، واقعا باید خواهان کار کردن با آنها باشیم. به عنوان یک متقاضی در مصاحبه کاری ، باید بخواهید از اینکه دارای ارزش های مشترک با کارفرما و همکاران بالقوه تان هستید، اطمینان حاصل کنید. پاسخ به این سوال که آیا آنها افرادی هستند که من از آنها خوشم بیاید، حیاتی است؟ ”

هفت نکته گلسن برای کاریابی دگرباشان جنسی:
سازمانها و شرکت های فراگیر را شناسایی کنید:
“در مورد اینکه کارفرمای مورد نظرتان از شمول پذیر بودن محیط های کاری شان برای کارمندان لزبین ، مرد همجنسگرا ، دوجنسگرا و تراجنسی اطمینان حاصل میکند، تحقیق کنید. کارفرمایان را با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام شرکتها شمول پذیر تر و آینده نگر هستند. با خیال راحت و در تمام بخش ها به فرصت های شغلی نگاه کنید – بسیاری از بخش هایی که ممکن است انتظار ش را نداشته باشید اکنون ممکن است شامل پیشرفت های بزرگی در رابطه با تسهیل ورود دگرباشان جنسی به این محیط های کاری شده باشند. ”

رزومه کاری تان را به روز کنید:
وقت آن است که رزومه کاری تان را مرور کنید. رزومه کاری شما نباید بیشتر از یک یا دو صفحه باشد. رزومه کاری تان را متناسب با شرح شغل تنظیم کنید و مهارتهای مرتبط با آن شغل را برجسته کنید. دستاوردها و تجربه خود را با الزامات شغلی مرتبط کنید.

اگر تجربه کار در جامعه دگرباشان جنسی را دارید ، فراموش نکنید که آن را اضافه کنید. این تجربه میتواند شامل همکاری داوطلبانه شما با یک سازمان دگرباشان جنسی در کالج یا در یک رویدادها و یا نوشتن مقالاتی با تمرکز بر دگرباشی برای یک وب سایت باشد. در مورد مهارت های کسب شده در این تجربه ها، شامل مهارت راهبری یک گروه کاری، سازماندهی رویدادها یا افزایش مشارکت در جامعه رنگین کمانی توضیح دهید. “

تحت تاثیر مثبت قرار دادن در مصاحبه ها:
“در مصاحبه ها با تحقیق در مورد شرکتی که متقاضی کار در آن هستید ، مصاحبه کننده را تحت تأثیر مثبت قرار دهید. پرسیدن سوالات درست و به جا نشان دهنده این است که شما وقت لازم برای تحقیق در مورد آن سازمان یا شرکت را صرف کرده اید.”

وی همچنین گفت: “این همچنین یک راه عالی برای تعامل با مصاحبه کننده است. علاقه شما به سازمان یا شرکت، نشان دهنده وجود احساس خوب شما به کارفرماست. “

مثبت فکر کن:
کارفرمایان خوب، خواهان متقاضیانی با رویکرد مثبت و اعتماد به نفس هستند که در مورد سازمان و فرصت های پیشرفت مهارتها و مشارکت در مشاغل هیجان زده هستند. پس در آنچه می گویید و عمل می کنید مثبت باشید.

“در مورد جنسیت یا هویت جنسی تان عذرخواهی نکنید. یک کارفرمای خوب خواهان دیدن اعتماد به نفس و اشتیاق در متقاضی است. به یاد داشته باشید که تبعیض بر اساس گرایش جنسی و هویت جنسیتی غیر قانونی است. “

آشکارسازی یا ماندن در کمد؟:
وی ادامه داد: “ما در بخش چندگونگی گلسن با شرکت ها برای اطمینان حاصل کردن از شمول پذیری آنها همکاری می کنیم به طوری که کارمندان بتوانند آشکارا همجنسگرا باشند. ما معتقدیم که آشکارسازی یک تصمیم شخصی است.

وی گفت: “نود درصد از افراد آشکارسازی در محیط های کاری شمول پذیر را بدون عواقب منفی گزارش میکنند. بنابراین ، اگر در کالج آشکارسازی کرده اید ، دیگر نیازی به برگشتن به کمد در در یک محل کار فراگیر نیست.”

مهارتهای منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارید:
“به عنوان یک لزبین ، مرد همجنسگرا ، دوجنسگرا یا تراجنسی تجربه زندگی تان مهارتهای ارزشمندی که می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید را برایتان به ارمغان آورده است. “بیرون بودن” نشان دهنده ریسک پذیری و رهبری است.

“تجربه زندگی دگرباشانه شما، درک و ارتباط برقرار کردن با پیشینه های متنوع را ممکن و موفقیت در ایجاد روابط را تسهیل میکند. این مسائله همچنین ممکن است موجب کسب مهارت های رهبری و توانایی تأثیرگذاری مثبت بر افراد بر اساس دانش و تجربه های قبلی شده باشد. همه اینها خصوصیاتی است که کارفرمایان برای آنها ارزش قائل هستند. “

:شبکه سازی
وی گفت: “شبکه سازی راهی عالی برای ملاقات با افرادی است که در بخش هایی که به آنها علاقه دارید کار می کنند. شما می توانید با شبکه سازی، در مورد شرایط کار در یک بخش یا سازمان و بهترین افرادی که برای جستجوی شغل باید با آنها تماس بگیرید، تماس حاصل کنید. “

منبع:
https://www.siliconrepublic.com/advice/glen-lgbt-interview-tips-jobs

از فعالیت های ما حمایت کنید:

برای حمایت مالی با کارت های اعتباری از گزینه های زیر استفاده کنید. در صورت تمایل به ارسال مستقیم حمایت مالی توسط سیستم بانکی، از لینک “از فعالیت های ما حمایت کنید!” در زیر استفاده نمایید.

بسته طلایی حمایت مالی از دارما و مارتیا
$100.00
بسته نقره ایی حمایت مالی از دارما و مارتیا
$50.00
بسته برنزی حمایت مالی از دارما و مارتیا
$20.00
🔥6
ازفعالیت های ما حمایت کنید!
🔥6

About Author

 
به اشتراک بگذار:

نادیا ذابحی

Technologist & Human Rights Activist تکنولوژیست و فعال حقوق بشر